Étkezési térítési díj fizetés időpontja 2019.09.16.- 2019.09.23. + Közlemény

Étkezési térítési díj

fizetés időpontja

 

 

Helyszín: Polgármesteri Hivatal Pénztára

Pénztári nyitvatartási időben:

2019.09.16. (hétfő)
  1. 800 – 1200       1230 – 1700
2019.09.18. (szerda)
  1. 800 – 1200
2019.09.19. (csütörtök)
  1. 1300 – 1530
2019.09.20. (péntek)
  1. 1000 – 1200

PÓTBEFIZETÉS:

2019.09.23. (hétfő)
  1. 800 – 1200  1230 – 1700

 

Tisztelt Szülő!

Tájékoztatjuk, hogy az Újszászi Polgármesteri Hivatal gyermekétkeztetés nyilvántartására és számlázására bevezetésre került az elektronikus iMenza rendszer.

Az internetes felületen – www.imenza.hu – egyedi bejelentkezést követően otthonról is több kényelmi szolgáltatás válik így elérhetővé.

Többek között lemondhatják gyermekük étkeztetési szolgáltatását, visszakövethetik az eltelt hónapok étkezési adatait, kinyomtathatják a számlát.

A térítési díj kiegyenlítésére Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  1. személyesen (készpénzzel, vagy bankkártyával) a Polgármesteri Hivatal Pénztárában, pénztári nyitvatartási időben:

Hétfő: 8:00-12:00-12:30-17:00

(a hónap 2. hétfőjén:18:00-ig)

Szerda: 8:00-12:00

Csütörtök: 13:00-15:30

Péntek: 10:00-12:00

  1. A kinyomtatott számla banki átutalásával
  2. A 3A Takarékszövetkezetnél vezetett 70300053-11034775- számlára történő személyes befizetéssel a 3A Takarékszövetkezet újszászi és szolnoki fiókjában. Kérjük banki pénztári befizetés esetén a megjegyzésben a diák nevét és a számla sorszámát tüntessék fel.
  3. Az IMenza felületen online fizetéssel, más webáruházi vásárláshoz hasonlóan (a rendszer jelenleg aktiválás alatt van, élesítése november közepén várható).

A felületre történő első bejelentkezés e-mail címre érkezett aktiváló e-mail segítségével történik.

Az iMenza program használatához elengedhetetlen, hogy részünkre visszajuttassák (Óvodatitkár gyűjti, illetve a Pénztári helységben lehet leadni) az e-mail címeket tartalmazó „HOZZÁJÁRULÁSI NYILATKOZAT”-ot.

Az első e-mail üzenetben az iMenza rendszer egy egyszer használatos belépési kódot küld amelyet az első bejelentkezéskor meg kell változtatni.

Kedvezmény igénybevétele esetén az érvényes igazolásokat, határozatok (rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesül; tartósan beteg, vagy fogyatékos; családjában három, vagy több gyermeket nevelnek; nevelésbe vett) másolatát szíveskedjen beküldeni az iskolába vagy az óvodába.

Diétás étkezés igénybevétele esetén érvényes szakorvosi (endokrinológus, allergológus, diabetológus, gasztroenterológus) igazolást kérünk csatolni.

 

Az étkezés kizárólag a kiegyenlített számlák alapján lehetséges. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az étkezési napot megelőző munkanap 12:00 óráig lehet érvényesen étkezést lemondani. Amennyiben már nem tudták lemondani az étkezést úgy azt lehetőség van elvinni!

Az online felület használatával kapcsolatban és egyéb kérdés esetén készséggel állunk szíves rendelkezésükre:

Név:                           Újszászi Polgármesteri Hivatal

Cím:                           5052 Újszász Szabadság tér1

Telefon:                    +3656/550-022 (Pénztár kell kérni)

E-mail:                       penzugy@ujszasz.hu

Tisztelettel:              Újszászi Polgármesteri Hivatal